joi, 15 iulie 2010

iti recomanda cu caldura... POLOLO!





Pana acum o ora, racushorul Luca, era preferatul meu... acum am descoperit racushorul Freddy, de care m-am indragostit! :)) Dragoste la prima vedere, insa ma astept la o dragoste... la prima atingere :) adica momentul cand Luca va face primii pasi impreuna cu Freddy!

Ei bine, sa ma explic... Baietelul meu Luca are fix 2 saptamani, iar eu am inceput sa bat netul in lung si-n lat dupa chestii trebuincioase si uite cum am descoperit www.napati.ro. nu stiam de ei, insa acum il pot recomanda tuturor, dupa mai bine de o ora petrecuta printre produsele lor :)!
genial, mi-am zis... uite cate produse, oaaau, totul bio si babyfriendly... nesperat de util! si la ce ma puteam uita direct, ei, bine, da, daaaaaaaaaaaaaaaa, la incaltaminte!... nu ma desmint, dar fiind insarcinata am suferit mult ca nu ma puteam apropia de magazinele cu pantofi (chiar si asa cu picioarele umflate mi-am luat vreo 2-3 perechi, recunosc!!!) am fost extrem de uimita de personalitatea incaltarilor pentru bebe... extrem de uimita pentru ca mie-mi place sa cercetez magazinele in cautarea... "pantofilor cu personalitate" pe care rar ii descoperi, acei pantofi care sa-ti transmita o stare, un zambet, inainte de a-i incalta!
Apoi, m-am apucat sa citesc despre acest brand si mi-au dat lacrimile. Serios... citeste si tu mai jos cate lucruri utile, nestiute am aflat eu! Pantofiorii Pololo pot sa si rada, in special micutul Freddy (n.r. e racusorul de care va spuneam :)). Ca toate modelele Pololo, dragutul Freddy ofera libertate de miscare si permite o dezvoltare sanatoasa a picioruselor. Pielea nappa tabacita ecologic este deosebit de catifelata si prietenoasa cu pielea copilului tau.

De ce pantofi cu piele moale? De curand un studiu a dovedit ca pantofii rigizi NU sunt benefici copiilor! Piciorul este o structura complexa de 26 de oase si 35 de articulatii, tinute impreuna prin multe tendoane si ligamente, actionate de 19 muschi. Piciorusul unui bebelus este captusit cu grasime si este foarte flexibil. Cand cei mai multi incep sa mearga, ei au un tonus muscular scazut si ligamente slabe in picior, dar acest lucru se imbunatateste pe masura ce piciorul se intareste. Cel mai bine pentru primii pasi ai copilului este fie sa mearga descult, fie cu pantofi de piele moale! Cum uneori este prea rece, prea murdar sau prea periculos pentru cei mici sa mearga desculti, pantofii moi fabricati manual din piele ecologica ii invelesc protector si le tin de cald.
Uite cum am inceput practic sa descoper lucruri absolut senzationale... care altadata nu-mi pareau importante... Fiecare a patra pereche de incaltaminte pentru copii este incarcata cu crom. La testele efectuate de Stiftung Warentest in 2007 asupra a 79 de produse de piele, Pololo si un alt brand au fost singurii care au raspuns pozitiv testelor!

Fabricati exclusiv in Germania si lucrati integral manual, cu o consideratie speciala pentru mediu si sanatate, pantofii Pololo au standarde ecologice mai presus de ceea ce este necesar conform legii. Modelele Pololo se vand in mai bine de 15000 de perechi lunar, in peste 650 de magazine din Europa si Asia.

Pololo folosesc piele 100% ECOPELL fabricata in Germania si tabacita vegetal. Pantofii marca Pololo sunt alternativa perfecta la mersul descult, sunt ca o a doua piele, comfortabila si protectoare, testata alergic.

Cine sunt de fapt Pololo? Pololo in Chile inseamna "prietenul meu stabil". Au inceput la scara mica: in 2002, Verena Carney si Franziska Kuntze cautau pantofiori buni pentru ca bebelusii lor sa invete sa mearga. Dar o combinatie de dragut, functional si ecologic nu a fost gasita nicaieri. Aceasta cautare lipsita de succes s-a transformat intr-o idee de business pentru cele doua mamici. La inceput numai cu pantofiori de mers, colectia Pololo a crescut considerabil in timp, fiind vanduta cu cel mai mare succes oriunde. Un fascinant reportaj Deutsche Welle despre Pololo: http://www.youtube.com/user/Fkuntze#p/a/u/0/TSVDEVD3L6w.

Fiecare model este o piesa distincta de maiestrie: cu design de Verena Carney, din piele tabacita vegetal in Germania si in cele din urma cusute de mana in fabrica Pololo din Germania de catre profesionisti cu experienta. Dintr-un sentiment de responsabilitate pentru mediu si generatiile viitoare, Pololo lucreaza maximum ecologic posibil: acest principiu este implementat pe parcursul intregului lant de fabricatie, de la transportul pieilor la tabacarie si pana la procesul final de vanzare.
Pentru mai multe informatii despre Pololo: http://www.pololo.com/index_en.html

eu deja sunt un mare fan!!!

hihi, nu stiu daca ati citit postul meu pana la sfarsit, dar eu intre timp, uitandu-ma pe site am descoperit si concursul lor. Poti castiga un premiu de 200 ron care consta in produse napati... asa ca, vin cu o rugaminte: eu nu am blog, sau in fine, nu am un blog citit de multi, insa sper ca toti prietenii mei ... sa afle de produsele napati!
dar, vin deja cu o rugaminte catre organizatorii concursului... se poate ca noi, in cazul in care vom castiga, sa avem un premiu de 201 ron?!?! adica, fix perechea de racushori Freddy si... Luca?! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu